BAiSO Warszawa, Nowe zasady obsługi.

W dniu 18 kwiecień 2023 roku
dyr. Witold Nowakowski
ogłosił zmiany w zasadach obsługi klientów w Biurze Administracji i Spraw Osobowych

Czy to oznaczać ma brak kolejek?
Czy pod urzędem na ul. Kruczkowskiego zapanuje ład i porządek?
Bacznie będziemy się przyglądać co proponowane zmiany przyniosą.

W dniu 31.03.2023 roku odbyło się spotkanie w Biurze Administracji i Spraw Osobowych na ulicy Kruczkowskiego 2 z dyrektorem Witoldem Nowakowskich w którym uczestniczyły Związek Zawodowy Taksówkarzy „Warszawski Taksówkarz” i NSZZ Solidarność Region Mazowsze Taksówkarzy Zawodowych M. St. Warszawa.

Kolejne spotkanie odbyło się 13.04.2023 roku.

Na spotkaniach rozmawialiśmy o konieczności zmian w organizacji sposobu obsługi taksówkarzy  w urzędzie. Sugerowaliśmy szereg zmian które usprawnią obsługę. Absurdem w obecnej chwili są gigantyczne kolejki i szykanowanie polskich obywateli przed polskim urzędem. Kolejkę opanowali obcokrajowcy chcący podjąć pracę w odpłatnym przewozie osób. Dyżury nocne, listy kolejkowe to sytuacja która  na wskroś przypomina czasy PRL-u.

Od 20.04.2023 roku system obsługi klientów został zmieniony.
Zapraszamy do zapoznania się z nowymi zasadami obsługi na stronie urzędu.
https://transport.um.warszawa.pl/-/miana-zasad-obslug-przedsiebiorcow-realizujacych-sprawy-z-zakresu-licencji-taxi

https://transport.um.warszawa.pl/taxi

Treść komunikatu Dyrektora Witolda Nowakowskiego

W nawiązaniu do spotkania z dnia 13 kwietnia 2023 r. poniżej linki do informacji o zmianie zasad obsługi przedsiębiorców realizujących sprawy z zakresu Licencji Taxi z prośbą o rozpropagowanie wśród przedsiębiorców, partnerów współpracujących z Państwem, z Państwa organizacjami.

Celem podejmowanych działań jest zmniejszenie kolejek, w których dochodzi nieustannie dla skandalicznych zachowań, których urząd nie może tolerować. Od czwartku, 20 kwietnia 2023 r. wnioski będzie można jedynie składać – osobiście, elektronicznie lub pocztą. Weryfikowanie wniosków, a następnie ich rozpatrzenie będzie odbywało się w kolejnych dniach, bez udziału wnioskodawców. Przedsiębiorcy otrzymają powiadomienie o możliwości odbioru gotowego dokumentu (na określony dzień i godzinę). Rozwiązanie takie wprowadzane jest na czas określony i wszelkie zmiany będą odpowiednio wcześniej Państwu komunikowane.

W związku z dużą liczbą dokumentów przedkładanych celem uzyskania uprawnienia/identyfikatora Taxi, co do których są uzasadnione podejrzenia ich legalności wprowadzana zmiana pozwoli na eliminację takiego procederu i w dużej mierze bezpośrednio wpłynie na poprawę bezpieczeństwa pasażerów, klientów.

Zmiana organizacji obsługi w Wydziale Licencji i Transportu Drogowego, uwzględnia sygnały płynące ze środowisk taksówkowych, działania te mają również na celu udostępnienie urzędu dla innych mieszkańców, przedsiębiorców i umożliwienie im załatwiania spraw w normalnych warunkach.

W tym miejscu jeszcze raz zwracam się z prośbą do Państwa aby podmioty pośredniczące, organizacje związkowe zaapelowały do partnerów flotowych, swoich członków, że działanie w imieniu pracowników poprzez np. pełnomocników wymiernie wpłynie na efektywną realizację składanych wniosków (warunek – kompletność wniosku tj. poprawnie wypełniony wniosek plus kopie niezbędnych załączników do sprawy – oryginały do okazania przy odbiorze).

The post BAiSO Warszawa, Nowe zasady obsługi. first appeared on NSZZ Solidarność Taksówkarzy Zawodowych.